Overgang

Børnenes start i vuggestuen
Når jeres barn begynder her i Labyrinten, er det vigtigt , at vi får tid til at lære hinanden at kende, børn, forældre og ansatte.
Det er vores mål at få etableret fortrolighed og et godt samarbejde, som vi kan udbygge de år, jeres barn er i vuggestuen.
For at give jeres barn en god og tryg start er det vigtigt, hvis I har mulighed for det, at I giver jer god tid i vuggestuen sammen med barnet.

Den bedste start for jeres barn er, hvis I den første uge kan blive i vuggestuen sammen med jeres barn en dag eller to. På den måde signalerer I at vuggestuen er et trygt og rart sted at være, samtidig med at I får et indblik i hverdagen i vuggestuen.
Hvis det er muligt, kan jeres barn have nogle korte dage og kan slutte ugen af med at sove her og vågne op på stuen sammen med gruppens børn og medarbejderne.
I må meget gerne komme på besøg inden jeres barn skal begynde i vuggestuen.

Overgang til børnehave
Vi arbejder på, at etablere et samarbejde med lupinvejens børnehave ifh til at starte i børnehave.

Hvis du klikke på dette link, kan du læse mere om Lupinvejens Børnehave.

sangglæde